Reo Witch

魔界人天下第一!

©Reo Witch
Powered by LOFTER
 

Maroon5的歌词十五题

歌词整理什么的……比自己想快多了……
1.I’m following the map that leads to you
(沿着你的足迹不断追寻)
2.I got these feelings for you
(我对你意乱情迷)
3.I just wanna be deep in your love
(只想沉浸在你的爱里)
4.Need a little a sweetness in my life
(我的生命里需要这一丝甜蜜)
5.And I can't help myself no more
(并且我无法克制自己)
6.And the more I drink the more I think about you
(越是宿醉沉迷越是想念你)
7.Cold enough to chill my bones
(寒彻骨髓的冷漠)
8.It feels like I don’t know you anymore
(仿佛不再有任何关联的你我)
9.I'm at a payphone trying to call home
(我在电话亭里尝试和你打电话)
10.The way I used to love you, no
(想我曾经也是那般的爱你)
11.Baby every place I go reminds me of you
(无论去向何方脑海里总是无法挥去你的身影)
12.And you said you had my back so I wonder where were you
(你说过你会支持我,可如今你又在哪里)
13.I like to think that we had it all
(我曾认为我们天造地设)
14.All of our bridges burned down
(我们之间的联系纽带已然崩塌)
15.But even the sun sets in paradise
(美好如太阳也终将西沉)

  1. 共4人收藏了此文字
只展示最近三个月数据